czwartek, 11 kwi, 17:00
Lechia Tomaszów Mazowiecki
2 3
Bogdanka Arka Chełm
Czwartek, 11 kwi, 17:00
Małe punkty:
19 25 25 16 28 26 17 25 12 15
sobota, 13 kwi, 17:00
MKST Astra Nowa Sól
0 3
MKS Będzin
Sobota, 13 kwi, 17:00
Małe punkty:
19 25 18 25 15 25 0 0 0 0
sobota, 13 kwi, 18:00
PZL LEONARDO Avia Świdnik
3 2
BKS VISŁA PROLINE Bydgoszcz
Sobota, 13 kwi, 18:00
Małe punkty:
25 23 16 25 18 25 25 22 15 11
środa, 17 kwi, 18:00
Polsat Box
BBTS Bielsko-Biała
3 2
KKS Mickiewicz Kluczbork
Środa, 17 kwi, 18:00
Małe punkty:
25 23 17 25 22 25 25 20 15 7
Polsat Box
środa, 17 kwi, 18:00
BKS VISŁA PROLINE Bydgoszcz
3 1
PZL LEONARDO Avia Świdnik
Środa, 17 kwi, 18:00
Małe punkty:
19 25 25 18 25 18 25 22 0 0
sobota, 20 kwi, 20:30
TV Polsat Sport 1
MKS Będzin
3 0
BKS VISŁA PROLINE Bydgoszcz
Sobota, 20 kwi, 20:30
Małe punkty:
25 14 25 23 25 15 0 0 0 0
TV Polsat Sport 1
sobota, 20 kwi, 20:30
Bogdanka Arka Chełm
0 3
BBTS Bielsko-Biała
Sobota, 20 kwi, 20:30
Małe punkty:
20 25 25 27 23 25 0 0 0 0
czwartek, 25 kwi, 17:30
TV Polsat Sport 1
BBTS Bielsko-Biała
0 3
Bogdanka Arka Chełm
Czwartek, 25 kwi, 17:30
Małe punkty:
26 28 23 25 16 25 0 0 0 0
TV Polsat Sport 1
czwartek, 25 kwi, 20:30
TV Polsat Sport 1
BKS VISŁA PROLINE Bydgoszcz
0 3
MKS Będzin
Czwartek, 25 kwi, 20:30
Małe punkty:
20 25 14 25 24 26 0 0 0 0
TV Polsat Sport 1
sobota, 27 kwi, 20:30
TV Polsat Sport 1
Bogdanka Arka Chełm
1 3
BBTS Bielsko-Biała
Sobota, 27 kwi, 20:30
Małe punkty:
25 20 20 25 28 30 14 25 0 0
TV Polsat Sport 1
środa, 1 maj, 18:00
Bogdanka Arka Chełm
2 3
BKS VISŁA PROLINE Bydgoszcz
Środa, 1 maj, 18:00
Małe punkty:
21 25 25 16 19 25 25 21 13 15
środa, 1 maj, 20:30
TV Polsat Sport 1
MKS Będzin
3 1
BBTS Bielsko-Biała
Środa, 1 maj, 20:30
Małe punkty:
25 20 21 25 25 22 25 16 0 0
TV Polsat Sport 1
sobota, 4 maj, 14:45
TV Polsat Sport 1
BBTS Bielsko-Biała
0 3
MKS Będzin
Sobota, 4 maj, 14:45
Małe punkty:
17 25 25 27 22 25 0 0 0 0
TV Polsat Sport 1
sobota, 4 maj, 20:30
TV Polsat Sport 1
BKS VISŁA PROLINE Bydgoszcz
3 0
Bogdanka Arka Chełm
Sobota, 4 maj, 20:30
Małe punkty:
25 21 25 22 25 17 0 0 0 0
TV Polsat Sport 1
środa, 8 maj, 17:30
TV Polsat Sport 1
MKS Będzin
3 0
BBTS Bielsko-Biała
Środa, 8 maj, 17:30
Małe punkty:
25 20 25 23 25 16 0 0 0 0
TV Polsat Sport 1
 

Medialny sezon Gwardii Wrocław w liczbach

Gwardia Wrocław niejednokrotnie już udowadniała, że to klub oparty na zdrowych zasadach, ale także dobrze prosperująca machina potrafiąca pozyskać kolejnych Partnerów. Ekwiwalent medialny klubu w zakończonym sezonie wyniósł blisko 10 mln złotych.

Głównym kołem napędowym medialności wrocławskiego klubu był Internet. Podczas sezonu 2020/21 powstało 2841 materiałów dotyczących Gwardii Wrocław. Klub zaistniał w mediach takich jak Interia.pl, Onet.pl, czy też bardziej specjalistycznych portalach – Siatka.org, PolsatSport.pl, czy SportoweFakty.wp.pl. Ekwiwalent reklamowy wyniósł w przypadku Internetu blisko 4,2 mln złotych.

Niemniej istotną rolę odegrała prasa. W gazetach – takich jak Przegląd Sportowy, czy Słowo Sportowe – powstało łącznie 1101 materiałów dotyczących „Gwardzistów”. W tym wypadku ekwiwalent reklamowy sięgnął poziomu ponad 3 mln złotych.

Gwardia Wrocław coraz odważniej wchodzi także do telewizji. Materiały wideo realizowane przy współpracy z wrocławskim klubem opiewały łącznie na kwotę blisko 1,9 mln złotych. 48 – tyle razy kibice mogli oglądać filmy, kulisy i inne materiały wideo dotyczące siatkarzy, których domem jest Hala Orbita. Warto wspomnieć, że mecz z BBTS Bielsko Biała obejrzało na antenie TVP Sport aż 73 253 kibiców!

Nieocenione okazało się być także radio. 348 materiałów przyniosło łącznie ekwiwalent medialny sięgający blisko 400 tys. złotych. To pokazuje i udowadnia, że wrocławianie – i nie tylko – chętnie słuchają o Gwardii Wrocław.

Klub stawia także na rozwój social mediów. To najprostsza i najszybsza droga prowadząca do młodego kibica, chcącego dowiedzieć się czegoś więcej. Sezon 2020/21 był pod tym względem rekordowy. Powstało 4199 materiałów w social mediach takich jak Facebook, Instagram, czy Twitter. W tym przypadku ekwiwalent medialny wyniósł ponad 208 tys. złotych.

– Jesteśmy pewni swoich działań i pracy marketingowej, dzięki której z roku na rok podnosimy wartość marki Gwardia Wrocław. Niezależna firma Sponsoring Insight wyceniła nasz klub na wartość 9 761 806,00 zł! To skok o 200% względem poprzedniego sezonu – mówi prezes Gwardii Łukasz Tobys.

Raport Sponsoring Insight udowadnia, że klub rozwija się na każdej płaszczyźnie. Świadomość opakowania produktu, jakim jest Gwardia Wrocław z każdym rokiem wzrasta. Wpływ na to ma także popularność siatkówki w Polsce. Rok olimpijski to przypływ dodatkowych osób zainteresowanych piłką siatkową.

Powrót do listy

Powiązane informacje

POWIĄZANE WIADOMOŚCI